FAQ kwiaciarni

Strona główna/FAQ kwiaciarni
FAQ kwiaciarni 2018-10-04T11:38:19+00:00

Drogie przyszłe Panny Młode, ten post to odpowiedź na najczęściej zadawane przez Was pytania dotyczące bukietów ślubnych.

Czy mają Państwo wolny termin na dekorację sali/kościoła/ślubu plenerowego? 2018-03-21T18:02:02+00:00

Niestety ze względu na ogarniczenia czasowe nie jesteśmy w stanie przyjąć wszystkich zamówień. Jeśli chodzi o dostępność terminów, to wszystko zależy od zakresu zamówienia i lokalizacji. Zapraszamy na spotkanie do kwiaciarni – po zapoznaniu się z Państwa oczekiwaniami będziemy mogli udzielić precyzyjnych informacji.

Mam ślub w 2020 roku, czy mogę już podpisać umowę na bukiet ślubny? 2019-03-19T16:47:52+00:00

Zawsze powtarzałyśmy, że NIE ma u nas konieczności rezerwowania terminu na bukiety ślubne z dużym wyprzedzeniem, ponieważ na jedną datę możemy wykonać wiele realizacji. Wiemy jednak, że są Panny Młode, które wolą podpisać umowę wcześniej – rozumiemy to. Dlatego w odpowiedzi na Wasze zapytania, informujemy, że można podpisywać już umowy na rok 2020!

Z uwagi na nasz wyjazd na WorldSkills Kazań 2019 – nie przyjmujemy zamówień ślubnych na 23-25.08.2019r

Więcej informacji:  www.dekoracjegirlanda.pl/kwiaty-slubne/bukiety-slubne

Czy przy podpisaniu umowy trzeba wpłacić jakiś zadatek? 2017-09-01T13:05:09+00:00

Tak, przy podpisywaniu umowy wymagana jest wpłata zadatku w wysokości 50% ustalonego budżetu.

Czy można zarezerwować termin na…? 2017-09-01T13:06:49+00:00

Nie praktykujemy rezerwacji terminów. Dopiero po podpisaniu umowy zamówienie uznaje się za przyjęte do realizacji. Wcześniejsze konsultacje mają charakter informacyjny i nie są dla stron wiążące.

Kiedy mogę przyjść do kwiaciarni, aby porozmawiać o zamówieniu ślubnym? 2019-03-19T16:46:17+00:00

Zazwyczaj zapraszamy Klientki ślubne zgodnie z następującym harmonogramem:

  • Poniedziałek: —–
  • Wtorek: 9.00 – 20.00
  • Środa: 15.00 – 20.00
  • Czwartek, piątek: 9.00 – 14.00
  • Sobota: 15.00 – 20.00
  • Niedziela handlowa: możliwe umawiane spotkania umawiane indywidualnie

Przed spotkaniem warto zadzwonić/napisać i się upewnić, czy w planowanym terminie wśród obsługi kwiaciarni będzie specjalista od florystyki ślubnej.

Z uwagi na nasz wyjazd na WorldSkills Kazań 2019 – nie przyjmujemy zamówień ślubnych na 23-25.08.2019r

Jaka jest cena bukietu ślubnego lub wiązanki ślubnej? 2017-09-01T13:12:14+00:00

O kwotach możemy rozmawiać dopiero na spotkaniu w kwiaciarni, kiedy po rozmowie z Panną Młodą znamy dokładnie szczegóły całego zamówienia. Nie praktykujemy wyceniania w facebookowych wiadomościach, mailowego czy telefonicznego. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy zamawiająca mieszka poza krajem.

Czy mają Państwo wolne terminy na bukiet ślubny? 2019-03-19T16:46:39+00:00

Jeśli chodzi o bukiety ślubne, to wszystkie terminy ślubne u nas zawsze są zajęte, a zarazem zawsze otwarte. Nie mamy limitów i na jedną datę przyjmujemy wiele zamówień.

Z uwagi na nasz wyjazd na WorldSkills Kazań 2019 – nie przyjmujemy zamówień ślubnych na 23-25.08.2019r.

Kiedy należy złożyć zamówienie na bukiet ślubny? 2019-03-19T16:47:42+00:00

Lubimy, kiedy zamówienia składane są nie później niż miesiąc przed planowaną uroczystością, ale są też Panny Młode, które podpisują umowy dużo wcześniej. Doświadczenie podpowiada nam, że warto umówić się na pierwsze spotkanie z odpowiednim wyprzedzeniem, aby mieć czas na zapoznanie się z ofertą i podjęcie ostatecznej decyzji.

Oczywiście wiemy, że w życiu bywa różnie! Zamówienia późniejsze, w awaryjnych sytuacjach oczywiście też zwykle przyjmujemy.

Zapoznaj się z naszą ofertą kwiatów i zamów On-line.

PRZEJDŹ DO SKLEPU
PRZEJDŹ DO SKLEPU