FAQ kwiaciarni

Strona główna/FAQ kwiaciarni
FAQ kwiaciarni 2017-09-01T12:56:43+00:00

Drogie przyszłe Panny Młode, ten post to odpowiedź na najczęściej zadawane przez Was pytania dotyczące bukietów ślubnych.

Mam ślub w 2018 roku, czy mogę już podpisać umowę? 2017-09-01T13:25:08+00:00

Zawsze powtarzałyśmy, że nie ma u nas konieczności rezerwowania terminu na bukiety ślubne z dużym wyprzedzeniem (inaczej wygląda sprawa dekoracji sal, plenerów itd.), ponieważ na jedną datę możemy wykonać wiele realizacji. Wiemy jednak, że są Panny Młode, które wolą podpisać umowę wcześniej – rozumiemy to. Dlatego w odpowiedzi na Wasze zapytania, informujemy, że można podpisywać już umowy na rok 2018!
Więcej informacji:  www.dekoracjegirlanda.pl/kwiaty-slubne/bukiety-slubne

Czy przy podpisaniu umowy trzeba wpłacić jakiś zadatek? 2017-09-01T13:05:09+00:00

Tak, przy podpisywaniu umowy wymagana jest wpłata zadatku w wysokości 50% ustalonego budżetu.

Czy można zarezerwować termin na…? 2017-09-01T13:06:49+00:00

Nie praktykujemy rezerwacji terminów. Dopiero po podpisaniu umowy zamówienie uznaje się za przyjęte do realizacji. Wcześniejsze konsultacje mają charakter informacyjny i nie są dla stron wiążące.

Kiedy mogę przyjść do kwiaciarni, aby porozmawiać o zamówieniu ślubnym? 2017-09-05T14:19:01+00:00

Zazwyczaj zapraszamy Klientki ślubne zgodnie z następującym harmonogramem:

  • Poniedziałek: —–
  • Wtorek, niedziela: 9.00 – 20.00
  • Środa: 15.00 – 20.00
  • Czwartek, piątek: 8.00 – 14.00
  • Sobota: 15.00 – 20.00
  • Niedziela (co druga): 10.00 – 18.00

Przed spotkaniem warto zadzwonić/napisać i się upewnić, czy w planowanym terminie wśród obsługi kwiaciarni będzie specjalista od florystyki ślubnej.

Jaka jest cena bukietu ślubnego lub wiązanki ślubnej? 2017-09-01T13:12:14+00:00

O kwotach możemy rozmawiać dopiero na spotkaniu w kwiaciarni, kiedy po rozmowie z Panną Młodą znamy dokładnie szczegóły całego zamówienia. Nie praktykujemy wyceniania w facebookowych wiadomościach, mailowego czy telefonicznego. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy zamawiająca mieszka poza krajem.

Czy mają Państwo wolne terminy na…? 2017-09-01T13:14:46+00:00

Wszystkie terminy ślubne u nas zawsze są zajęte, a zarazem zawsze otwarte. Nie mamy limitów i na jedną datę przyjmujemy wiele zamówień.

Kiedy należy złożyć zamówienie na bukiet ślubny? 2017-09-01T13:17:55+00:00

Lubimy, kiedy zamówienia składane są nie później niż miesiąc – dwa tygodnie przed planowaną uroczystością, ale są też Panny Młode, które podpisują umowy dużo wcześniej. Doświadczenie podpowiada nam, że warto umówić się na pierwsze spotkanie z odpowiednim wyprzedzeniem, aby mieć czas na zapoznanie się z ofertą i podjęcie ostatecznej decyzji.

Zapoznaj się z naszą ofertą kwiatów i zamów On-line.

PRZEJDŹ DO SKLEPU
PRZEJDŹ DO SKLEPU