Drogie przyszłe Panny Młode, ten post to odpowiedź na najczęściej zadawane przez Was pytania dotyczące bukietów ślubnych.
Niestety ze względu na ogarniczenia czasowe nie jesteśmy w stanie przyjąć wszystkich zamówień. Jeśli chodzi o dostępność terminów, to wszystko zależy od zakresu zamówienia i lokalizacji. Zapraszamy na spotkanie do kwiaciarni – po zapoznaniu się z Państwa oczekiwaniami będziemy mogli udzielić precyzyjnych informacji.
Oczywiście, zapraszamy na spotkanie do kwiaciarni!
Więcej informacji: www.dekoracjegirlanda.pl/kwiaty-slubne/bukiety-slubne
Tak, przy podpisywaniu umowy wymagana jest wpłata zadatku w wysokości 50% ustalonego budżetu.
Nie praktykujemy rezerwacji terminów. Dopiero po podpisaniu umowy zamówienie uznaje się za przyjęte do realizacji. Wcześniejsze konsultacje mają charakter informacyjny i nie są dla stron wiążące.
Zazwyczaj zapraszamy Klientki ślubne zgodnie z następującym harmonogramem:
- Poniedziałek: —–
- Wtorek: 9.00 – 20.00
- Środa: 15.00 – 20.00
- Czwartek, piątek: 9.00 – 14.00
- Sobota: 15.00 – 20.00
- Niedziela handlowa: możliwe umawiane spotkania umawiane indywidualnie
Przed spotkaniem warto zadzwonić/napisać i się upewnić, czy w planowanym terminie wśród obsługi kwiaciarni będzie specjalista od florystyki ślubnej.
O kwotach możemy rozmawiać dopiero na spotkaniu w kwiaciarni, kiedy po rozmowie z Panną Młodą znamy dokładnie szczegóły całego zamówienia. Nie praktykujemy wyceniania w facebookowych wiadomościach, mailowego czy telefonicznego. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy zamawiająca mieszka poza krajem.
Jeśli chodzi o bukiety ślubne, to wszystkie terminy ślubne u nas zawsze są zajęte, a zarazem zawsze otwarte. Często na jedną datę przyjmujemy wiele zamówień, jednak wszystko zależy od daty – zapraszamy wcześniej do kontaktu!
Lubimy, kiedy zamówienia składane są z odpowiednim wyprzedzeniem. Doświadczenie podpowiada nam, że warto umówić się na pierwsze spotkanie sporo wcześniej, aby mieć czas na zapoznanie się z ofertą i podjęcie ostatecznej decyzji.
Oczywiście wiemy, że w życiu bywa różnie! Zamówienia późniejsze, w awaryjnych sytuacjach oczywiście w miarę możliwości też staramy się przyjąć.