FAQ kwiaciarni

Strona główna/FAQ kwiaciarni
FAQ kwiaciarni 2018-10-04T11:38:19+00:00

Drogie przyszłe Panny Młode, ten post to odpowiedź na najczęściej zadawane przez Was pytania dotyczące bukietów ślubnych.

Czy mają Państwo wolny termin na dekorację sali/kościoła/ślubu plenerowego? 2018-03-21T18:02:02+00:00

Niestety ze względu na ogarniczenia czasowe nie jesteśmy w stanie przyjąć wszystkich zamówień. Jeśli chodzi o dostępność terminów, to wszystko zależy od zakresu zamówienia i lokalizacji. Zapraszamy na spotkanie do kwiaciarni – po zapoznaniu się z Państwa oczekiwaniami będziemy mogli udzielić precyzyjnych informacji.

Mam ślub w 2020 roku, czy mogę już podpisać umowę na bukiet ślubny? 2019-06-08T16:12:19+00:00

Oczywiście, zapraszamy na spotkanie do kwiaciarni!

Więcej informacji:  www.dekoracjegirlanda.pl/kwiaty-slubne/bukiety-slubne

Czy przy podpisaniu umowy trzeba wpłacić jakiś zadatek? 2017-09-01T13:05:09+00:00

Tak, przy podpisywaniu umowy wymagana jest wpłata zadatku w wysokości 50% ustalonego budżetu.

Czy można zarezerwować termin na…? 2017-09-01T13:06:49+00:00

Nie praktykujemy rezerwacji terminów. Dopiero po podpisaniu umowy zamówienie uznaje się za przyjęte do realizacji. Wcześniejsze konsultacje mają charakter informacyjny i nie są dla stron wiążące.

Kiedy mogę przyjść do kwiaciarni, aby porozmawiać o zamówieniu ślubnym? 2019-06-08T16:12:56+00:00

Zazwyczaj zapraszamy Klientki ślubne zgodnie z następującym harmonogramem:

  • Poniedziałek: —–
  • Wtorek: 9.00 – 20.00
  • Środa: 15.00 – 20.00
  • Czwartek, piątek: 9.00 – 14.00
  • Sobota: 15.00 – 20.00
  • Niedziela handlowa: możliwe umawiane spotkania umawiane indywidualnie

Przed spotkaniem warto zadzwonić/napisać i się upewnić, czy w planowanym terminie wśród obsługi kwiaciarni będzie specjalista od florystyki ślubnej.

Jaka jest cena bukietu ślubnego lub wiązanki ślubnej? 2017-09-01T13:12:14+00:00

O kwotach możemy rozmawiać dopiero na spotkaniu w kwiaciarni, kiedy po rozmowie z Panną Młodą znamy dokładnie szczegóły całego zamówienia. Nie praktykujemy wyceniania w facebookowych wiadomościach, mailowego czy telefonicznego. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy zamawiająca mieszka poza krajem.

Czy mają Państwo wolne terminy na bukiet ślubny? 2019-06-08T16:13:43+00:00

Jeśli chodzi o bukiety ślubne, to wszystkie terminy ślubne u nas zawsze są zajęte, a zarazem zawsze otwarte. Często na jedną datę przyjmujemy wiele zamówień, jednak wszystko zależy od daty – zapraszamy wcześniej do kontaktu!

 

Kiedy należy złożyć zamówienie na bukiet ślubny? 2019-06-08T16:24:50+00:00

Lubimy, kiedy zamówienia składane są z odpowiednim wyprzedzeniem. Doświadczenie podpowiada nam, że warto umówić się na pierwsze spotkanie sporo wcześniej, aby mieć czas na zapoznanie się z ofertą i podjęcie ostatecznej decyzji.

Oczywiście wiemy, że w życiu bywa różnie! Zamówienia późniejsze, w awaryjnych sytuacjach oczywiście  w miarę możliwości też staramy się przyjąć.

Zapoznaj się z naszą ofertą kwiatów i zamów On-line.

PRZEJDŹ DO SKLEPU
PRZEJDŹ DO SKLEPU